Skip to main content

Laurent Botella - peintre française moderne




Laurent Botella né le 30 Juin 1974 à Nantes. Son apprentissage de la peinture a débuté en 1989 dans l’atelier de Maïthé Rovino à Aussonne suivi d'une année aux Beaux Arts de Toulouse. Le travail était ciblé sur la peinture à l’huile et le pastel. Le travail au fusain et au crayon a toujours été la base de son travail avant et après les cours. Inspiré par les impressionnistes et les esquisses des grands maîtres italiens, sa peinture est spontanée et structurée. Les compositions et les couleurs sont étudiés de manière à mettre en valeur le sujet. Le traitement inachevé des fonds et les effets de lumières dirigent l’œil vers les expressions, les attitudes et les émotions des personnages. Son but est de donner une impression de vie dans ses tableaux.

"Fabulous transition from the surface of the paper that leads into the painting itself. The back-lit scene is phenomenal and accents the figure so exquisitely."
- Informed Collector


source: 
http://www.laurentbotella-artist.com/index.php?page=biographie

-------------------------------------------
თანამედროვე ფრანგი მხატვარი, ლორან ბოტელა დაიბადა საფრანგეთის ქალაქ ნანტში 1974 წლის 30 ივნისს. მხატვრული ნიჭის დახვეწა დაიწყო 1989 წელს ქ. ასონში მდებარე მათე როვინოს სახელოსნოში, ხოლო მომდევნო წელს სწავლა განაგრძო ქ. ტულუზის ნატიფი ხელოვნების სასახლეში. ხატვისას ძირითადად იყენებს ზეთს, ფანქარს, ნახშირს და პასტელს. მისი ნახატები განიცდის იტალიური და იმპრესიონსიტული მხატვრობის გავლენას, სავსეა ემოციურობით და მნახველის კონცენტრირებას აკეთებს გამოსახული პერსონაჟების ემოციურ ასპექტებზე. 












 


 

 


 

 

 

 







  

 

 




Popular posts from this blog

ცუდას რად უნდა მტერობა, კარგია მუდამ მტრიანი

“Tempora mutantur et nos mutamur cum illis” – დრონი იცვლებიან და ჩვენც ვიცვლებით მათთან ერთად, მაგრამ არ იცვლება ადამიანის გრძნობები და კიდევ უფრო იზრდება მანკიერებები. ჩვენმა დიდმა პოეტმა, ბუნების მგოსანმა ვაჟამ-ფშაველამ საუკუნეზე მეტი ხნის წინ დაწერა, რომ: “ცუდას რად უნდა მტერობა, კარგია მუდამ მტრიანი”,

ჩაფარცხული საქართველო

16 წლის ორი მოზარდის შემზარავ მკვლელობას, რომელიც თბილისში,  2017 წლის 1-ელ დეკემბერს მოხდა, 51-ე და 1-ლი ექპერიმენტული სკოლების მოსწავლეების თანამონაწილებით, ღრმა სოციალური და ისტორიული ფესვებიც აქვს. შევეცდები მოკლედ ჩამოვაყალიბო სათქმელი და დანარჩენი მკითველმა შეაფასოს. ეთიკა, ზნეობა, წესიერება ან არსებობს, ან არარსებობს. ყველაფერი დანარჩენი რაც შინაგანად ყარს, უზნეობაა, არაეთიკურია, უწესოა. მაგალითად, არარსებობს აყროლებული ზნეობა, რადგან ზნეობა არ შეიძლება ყარდეს მისი წესიერების გამო.  თქვენ რა გგონიათ, ილია ჭავჭავაძე ერთმა გაუნათლებელმა და წერა-კითხვის უცოდინარმა ბერბიჭაშვილმა იმიტომ მოკლა, რომ ილიას "ბედნიერი ერი" არ მოეწონა? არა, ილია მთელი ქვეყნის აყროლებულმა შინაგანმა კოლქტიურმა უზნეობამ მოკლა, რომლისთვისაც ილია კრიალა სარკე იყო, რომელშიც საკუთარ სიმახინჯეს ხედავდა. აყროლებულმა საზოგადოებამაც, რომელსაც მაშინაც და დღესაც სიმართლე სძულს და სიცრუის წუმპეში ნებივრობს, ნაცვლად საკუთარი ჭუჭყის ჩამორეცხვისა, მონურ და შემგუებლურ სტილში, ჩვეული რეფლექსი გამოავლინა და სარკე ჩაა…

მარიტა / Marita

"მარიტა / Marita "  ©Kakha Kolkhi


ნახატის ახსნა:
ძველი ნახატია, მინდოდა ამ სურათის დამთავრება, მაგრამ კონკრეტული  მიზეზების გამო, ჯობია ასე დარჩეს, ნახევრად დახატული. ამ დღეებში კულმინაციას მიაღწია ქალთა მკვლელობის შემზარავმა ფაქტებმა, ოჯახური ძალადობის შემთხვევებმა. ალბათ ასეთი კულმინაციები, ადამიანის ბუნებიდან გამომდინარე, არც პირველი იქნება და არც უკანასკნელი და სულაც არ შემოიფარგლება რომელიმე ერის და ქვეყნის საზღვრებით, ადამიანის უნიკალური ერთბუნებრიობის მიზეზით.